Gör som alla andra:

1. vad heter du? Agnes Maria Viola
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Är nöjd :)
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Maja, Alva, Adrian, Emanuel
4. vilket stjärntecken är du? Oxe
5. vilken årgång är du? 98:a
6. vart bor du? Stockholm
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? 2
9. vart skulle du vilja bo? Där jag redan bor
10. vilken skolklass? 6:an, J3
11. vad vill du bli när du blir äldre? Jadu, programledare, journalist och skådespelerska

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 158 cm
2. hur mycket väger du? 37.5 kg
3. hårfärg och frisyr? Blont med inslag av brunt, långt ner till ungefär slutet av revbenen och sidbena
4. ögonfärg? Grå/blå
5. mest nöjd med? Mitt hår
6. minst nöjd med? Mina ögonbryn och mina snea tänder
7. skostorlek? 37
8. glasögon? Nej
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen

FAVORITER
1. filmer? Alla twilightfilmer som har kommit ut (Även fast jag inte sett eclipse).
2. låtar? För många, men bl.a. Billionaire och Roxy.
3. årstider? Sommaren och vintern
4. mat/dryck? Japansk, kinesisk, thaländsk, indisk och svenskt när det gäller mat. Loka, Coca Cola och vatten när det gäller dryck.
5. djur? Hund och isbjörn
6. färg? All slags rosa
7. parfym Någon Calvin Clein, kommer inte ihåg vad den heter.
8. tv-program? Alla Hollywoodfruar-program, Ullared, Design Simon & Thomas och Vänner (Friends)
9. ämne i skolan? Svenska och engelska
10. sysselsättning? Vara med kompisar, sjunga, läsa, spela teater, fota, KP, KPwebben, vara ute, shoppa, åka skidor och skridskor, blogga, resa
1. vad använder du just nu för jacka? Svart skinnjacka och munkjackor
2. vad använder du just nu för skor? Röda converse, vanliga gympadojjor, Vita gladiatorskor och mina rosa crocs.
3. favoritfärg på kläder? Svart, ljusrosa och blått
4. favoritmaterial på kläder? Bomull och jeans
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vet ej, är rätt nöjd med mina kläder men jag skulle vilja ha en stickad kofta, några till skjortor och två par till Cheap Monday
6. favoritaffärer?              New yorker, Cubus och Week Day
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 400-500
8. favoritmärke? -
9. vad har du för byxstorlek? 26/28
10. vad har du för tröjstorlek? 158/164 och 32/xs/s i vuxenstorlek
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Större än mina kompisars rum
2. vilken färg på väggarna? vit och en jätteful röd fondvägg som knappt syns.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Svart, vit och rött
4. favoritmöbel i rummet och varför? Min säng
5. vad vill du ändra där inne? Mycket
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja (Playstation)
c) dator? nej
d) stereo? ja
e) telefon? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? En backe med mycket bilar och två träd som skymmer min sikt
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, tittar på tv, städar, pysslar.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Mitt gosedjur xD
10. favoritpryl i rummet? -
BLANDAT
1. vad heter din morfar? Bertil
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Inget
b) skolväska just nu? Vet ej, den är hemma
c) handväska eller liknande just nu? Nycklar, mobil, pengar
3. vad är du beroende av? Min familj, mina vänner, kläder.
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Nivea
6. vad tror du på? Mig själv.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
8. vad köpte du senast? En väska
9. har du nåt husdjur? Nej
10. vad bor du i? Lägenhet

GREJER
plånbok: Svart i fejkskinn
tandborste: rosalila och vit
smycken: Ett guldhalsband med min månadssten på, guldiga småörhängen med fejkdiamanter i.
solglasögon: Pilot.
underkläder: Sköna är dem.
nagellack: Genomskinligt som håller på att gå bort.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Uttråkad
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Fisk
Kläder just nu: Det vill ni inte veta
Musik just nu: Potential Brekup Song- Aly & AJ
Vad sa du senast: Okej
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 50:talet!
Sommarplaner: Svårt att veta, sommaren är ju precis slut
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 4, ibland 2.
Favoritväder: Soligt och regnit ibland, snö.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Båt, mast så att man får teckning, mobil.
Spelar du nåt instrument: Nej, piano och gitarr för skojs skull
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Mittemellan
Bästa film: har jag redan svarat på
Tror på liv på andra planeter: Någonstans, ja.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, är liksom bara 12 år!
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Är inte medveten om det i alla fall om jag har någon...
Tror du på mirakel: Vet ej
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-3
Bio eller promenad: Promenad.
Är du kittlig: Nej
Snarkar du? Nej
Rädd för insekter? Nej, bara bålgetingar!
Äckligaste insekten: Spindel
Bästa bok? Persikosommar och twilightböckerna även fast jag inte läst ut 3:an än :P
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna flyga
Chips, morötter eller godis? Änglamarks chilichips lätt!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare på McDonald´s
Skriver du dagbok? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ett till hål i örat.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat.
Gungar du på stolen? Ibland, men det var värre förut
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? Ja, fast inte typ inför klassen. Helst själv eller sjunga med någon kompis.
Anser du att du är stark? I sinnet, ja. Fyskiskt, nja...
Brukar du sola? Nej, inte ens så mycket på sommaren ens!
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten eller låter det gå över av sig själv.
Kaffe, te eller inget? Te.
Har du en besatthet? Datorn. Ja, jag erkänner, jag är en datanörd!
___________________________________________________


Så, nu har ni lärt er känna mig lite bättre om ni har orkat läsa allt, kopiera gärna och skriv in era egna svar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0