Jaha, då går man i sexan nu då!

Idag var det skolstart, och vi slutade klockan halv 11. Och jag hamnade i samma klass som Signe (min bästis)! *Glad*. Just nu sitter jag och lyssnar på spotify, badrumsgubbarna har åkt på lunch eller ngt. Snart ska jag också äta pannkakor till lunch och sedan ska jag ringa Signe och Rebecca eftersom våran pedagog (lärare) vill att våran klass helst ska gå till en filmaffär och fråga efter film-affisher som vi ska hänga upp i klassrummet. Vi tänker att gå till Hornstull. Sedan är jag kommer hem så ska jag nog scrappa min vittra-bok (planeringsbok som man har i min skola). Just nu är den bara vit och tråkig, men det ska det bli ändring på.
Btw, Leone och Hanna dissade oss idag. Vi väntade på att deras klass skulle bli färdig, men sedan såg de inte oss när de var klara och när vi satt på bänken utanför och väntade så de gick '-'
Vittraboken:


______________________


Njaa, det där blev väl inte så bra....

Kommentarer
Postat av: Leone

Nej, väntade ni?

Gud, förlåt <3

2010-08-18 @ 16:33:59
URL: http://leones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0