Svar på frågestunden:

Haha, fick typ inga kommentarer x3

Från: Lovisa
  1. Trivs du i din skola?
  2. Vem har du känt längst i ditt liv?
  3. Favorit-tvprogram?
  4. Favoritsyssla när du är ledig?
  1. Ja
  2. Mina föräldrar, dej och Nike.
  3. How I met your mother, Pyjamaskubben och Sveriges fulaste hem.
  4. Läsa bloggar, blogga, vara inne på kpwebben, vara med familjen och vänner och rita.

Från: Maja-Brum på kpw

Hejhej c: Jo. Vad är ditt favoritnamn och din favoritfärg?

Min favoritfärg är rosa och favoritnamn är många men här kommer några:

Tjejnamn:

Nova

Lova

Humla

Alice

Li

Killnamn:

Alexander

Noah

Hugo

 

Från: Maja-Brum på kpw

Kan skicka mer då :3

Favorit....
  1. mat?
  2. artist?
  3. band?
  4. låt?
  5. Färg på naglarna?
  6. hårfärg?
  7. Ögonfärg?

:33


  1. Wookad kyckling med cashewnötter och nudlar
  2. Salem Al Fakir ♥
  3. Green Day
  4. Good Song- Salem Al Fakir
  5. Alla typ :3
  6. Jag gillar min, men det är jättefint med kastanjebrunt. Så det är finast c:
  7. Typ mörkblå

Från: Lovisa och bara Lovisa

Vad tycker du om att skolan har börjat?

 

Det är roligt, man får träffa alla kompisar. Men det är lite jobbigt. Men mina lärare äger :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0