Årsresumé 2010

Berättar kort om de stora händelserna varje månad 2010. Orkar inte skriva för långa meningar.

Januari, jag började i en ny skola, köpte Ipod och åkte mycket skridskor.



Februari, jag var i Klövsjö med pappa, många kompisar och deras pappor och åkte skidor.

Ingen bild därifrån, hittade ingen så därför tog jag en bild på Emmy och mig i Sälen för några år sedan.

Mars, jag startade bloggen och var på Melodifestivalen-genrep med Sally, Sofie och våra mammor :)

Min första header som Lisa gjorde



April, jag fyllde 12 år och påskafton!


Maj, hade släktkalas och fick mitt stativ av morfar :)



Juni, var på Samos med Sally, Sofie Vilhelm och våra föräldar. Det var den bästa resan någonsin :)



Juli, var på Västkusten, både i Smögen och i Lysekil



Augusti, Min kusins bröllop längst ner i Småland, på vägen ner stannade vi i Bullerbyn.



September, var ute och tog massa höstbilder denna månad. Mamma fyllde också 50 år.

Mormor, mamma och morfar.

Oktober, En lugn månad, Emmy och Ebbas Hollywoodfest.


November,
pappa fyllde år, jag gjorde min skofilm och jag hade njurbäckeninflammation.

Var sur för att jag var så risig.




December, julafton, jag fick mitt objektiv och ps. Och juldagen. De dagarna är en av de bästa på hela året :D


Signe, Emmy och Elin. Elvira på kanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0