Bakat

Har bakat kladdkaka nu :)
Jag gjorde en annan variant och tog pepparkaka i botten, och det var faktiskt gott! Anledningen till varför jag hade bakat var för att min mentor Anna ska sluta, och då ska vi fika imorgon på morgonen. Jonna har 6 stora flaskor julmust och sedan är det massa andra som tar med fika. Kommer sakna Anna supermycket ♥

Sedan efter skolan var jag, Signe och Rebecca i Liljeholmen och köpte julklappar. Så nu är alla julklappar inköpta, skönt! Vi kom på att vi skulle köpa till varandra utan att den andra var med när man köpte den. Jag fick uppdraget att köpa till Signe. Jag köpte ett Stort plåt-S som hon kan ha som dekoration. Av Rebecca fick jag en snö-spray som var jättekul att använda!


En gammal bild på lussebullar som vi har bakat. Orkar inte gå upp och hämta kameran x3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0