Dag 13- Den här veckan

I måndags var jag i Liljeholmen och shoppade på mellandagsrean. På kvällen åkte vi till mormor och åt middag.
I Tisdags bakade jag choklad kakaka. På kvällen var jag hos Signe och spelade Kinect. Sedan när jag kom hem gjorde jag en ny header.
I onsdags var jag och åkte skidor i Kungsberget hela dagen. När jag kom hem åt jag middag, gjorde ingenting och sedan gick jag och la mig tidigt.
I torsdags (alltså igår) rensade jag igenom hela mitt rum, men blev inte klar.
Idag (fredag) ska jag fortsätta rensa mitt rum, sedan ska jag göra ett hemmaspa, d.v.s. Tvätta håret och ha ansiktsmask, måla naglarna och sedan göra mig fin inför nyår. Sedan ska jag baka efterrätten till middagen, bakad chokladmousse.


Vilken ansiktmask ska jag lägga idag? Lera och mineraler från döda havet eller jordgubbar och vanilj? Tacksam för svar :D

Kommentarer
Postat av: Sigrid, du vet, hon den konstiga

Jag tycker lätt den med Lera och Mineraler från döda havet, ;) Men det är ju bara vad jag tycker.

2010-12-31 @ 12:00:02
URL: http://sigridsteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0