Dag 2 – Mina kompisar

Mina kompisar är helt underbara ♥. De har verkligen förståelse för allt och man kan lita på dem. I skolan brukar jag vara med min bästis Signe, Rebecca, Lina och Wilma. Jag har kompisar i typ alla åldrar. Min äldsta kompis är mormor, hon är 69 år. Och min yngsta kompis är Elin som är 9. Fast liksom om man skulle ta kompisar som står mig nära så är Sofie äldst, hon är 15 år. Och Wilma är yngst, hon är 10 år fast är född i januari. Sen har jag kompisar i alla åldrar där emellan. Aja, nu ska jag inte bara skriva om åldrar på kompisar, för det är ju inte det som spelar roll. Jag och mina kompisar sitter alltid och geekar kortspel i skolan, vi spelar hela tiden. Och helst vänd10:a. Om man ska var helt ärlig så tror inte jag att det finns någon av mina kompisar i skolan som har samma intressen som jag har, alltså jag menar, vissa av mina kompisar gillar ju teater eller att sjunga t.ex. men de gillar inte direkt att fota eller mode på samma nivå som jag gör.
Men jag älskar mina vänner oavsett, fast vi kan bråka ibland ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0