Dag 3 – Mina föräldrar

Min mamma heter Lena och är 50 år. Hon är den jag brukar prata tjejgrejor med först och hon kan man verkligen lita på. Hon älskar att inreda och hitta på projekt med huset. Min pappa heter Janne/Jan-Olof och är 53 år gammal. Han är den som är mest busig av mina föräldrar och som hittar på mest saker med mig. Han älskar att spela gitarr och titta på fotboll. Min mamma jobbar som barnskötare på förskola och min pappa jobbar som försäljningschef på företaget ONNINEN (Haha, gör lite reklam för dem). Jag bråkar inte så mycket med mina föräldrar, om det är något vi lätt bråkar om är att jag måste dricka mer (dricker för lite i vanliga fall och då är det stor risk att jag får njurbäckeninflammation igen) och att jag sitter för mycket vid datorn. Fast jag har blivit bättre på båda sakerna :) Min mamma är den som typ vill att jag ska vara jätteförsiktig medan pappa vågar låta mig göra mer saker. Som mamma vill inte att jag ska gå på Grönalund utan en vuxen medan pappa lät mig vara på Liseberg med Leone utan en förälder.
Jag älskar mina föräldrar så himla mycket oavsett vad som händer ♥


Bilderna är tagna i år.

Kommentarer
Postat av: Emma

Får jag göra ungefär samma sak? Det där med dag 1, dag 2 osv? <333

2010-12-20 @ 21:05:47
URL: http://emmligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0