Dag 4 - Det här åt jag idag.

Till frukost åt jag två rostade mackor med skinka, drack vatten och varm choklad. Sedan åt jag lite äpplen med limesaft på i skolan. Till lunch åt jag potatis, grönsaker och en macka. Sedan efter lunchen hade vi fika i min klass så jag åt 2 kladdkakor, 1 mums mums och 1 chokladmuffin. Sedan åt jag en kexchoklad och en korv med bröd när jag kom hem. Eftersom jag skulle till skolavslutning sedan.
Till middag år jag falukorv med pasta och grönsaker. Nu åt jag också lite choklad :P


Hittade en bild från i september, mat passar ju ihop med dukning x3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag fattar inte riktigt det där med "Antal Unika besökare". Hur räknas dom liksom? Är det typ att om jag går in på din blogg idag, så är det en, och om jag går in på din blogg imorgon, så blir det 2?

2010-12-22 @ 12:36:02
URL: http://lovisacullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0