Har inte bloggat idag för...

att jag håller på att rensa alla lådor, bokhyllor och allt i mitt rum. Det tar evigheter och jag har bara hunnit med 5 hyllor i garderoben, 3 lådor och bokhyllan. Jag ska rensa klart och städa imorgon.


Har asmycket böcker som jag redan har läst och jag aldrig kommer läsa igen, de rymer en sådan här stor påse:




Under rensningen


Garderoben nästan klarrensad


Gjorde ett eget "fack" för alla kamerasakerna, kallar den redan för fotohyllan. Kamerahuset och standardobjektivet saknas på bilden eftersom det är med dem jag tar bilden med. Mamma hittade också en fotobok vi hade fått när vi köpte kameran. Så nu ska jag lära mig lite om bländrare och inställningar, som jag inte kan ett skvatt om!


Satte också in en bild som jag hade tagit i en ram och ställde i fotohyllan. Rätt lik min header fast i ett annat format och ingen text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0