Julklapparna inslagna!



Till mormor- Kalender (som jag har beställt via internet med egenfotade bilder)
Till morfar- Kalender (som jag har beställt via internet med egenfotade bilder)
Till pappa- Parfym och badolja
Till mamma- Mjukisdress och body scrub (Doft: moringa från the Body shop)


Har bara inte slagit in badoljan.

Btw,
idag hos Rebecca slog vi in julklappar, var inne på datorn, höll på med rubiks kub samtidigt som den andra gjorde "Buller, buller bock. Hur många fingrar står opp?", kollade igenom hela Guiness world record 2009 och spelade vänd10:a.
Jag var där till kvart i fem och sedan kom pappa och hämtade mig med bil, för jag ville inte gå hela vägen hem nu när det är 17 minus ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0