Årets första färskpotatis ♥

Igår tog pappa och jag upp årets första färskpotatis, och det var faktiskt några stora potatisar!


Handsken till att rengöra potatisen.



Den största potatisen


Dukningen. Senapen var nästan slut så pappa vände upp och ner på den och för att den inte skulle ramla så ställde han ner den i glaset, så ni inte behöver undra varför den står där!

Btw, Idag tog pappa och jag flyget med Leone till gbg och Leone och jag var på Liseberg medans pappa var på något jobbmöte. Vi åkte Flumride 7 ggr och Kållerado 3 ggr. Sen åkte vi Lisebergbanan en gång, gick spegelrummet och åkte någon kanin runda i vattnet medan Leone skulle lugna ner sig efter Lisebergbanan.

Bevis


Leone och jag tog ett foto när vi åkte flumride som nyckelringar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0