Sommar hiss och diss



Bär. Smultron, jorgubbar, blåbär, hallon. Ja, att äta färska bär!
Att man kan sova hur länge som helst och vara vaken sent. Jag brukar sova till 10.15 och vara vaken till 01.00
Bad. Jag älskar att bada. Jag måste hålla för näsan när jag är under vatten så jag har ett cyklop. Jag brukar stå på händer, göra volter, leta efter saker och hämta upp blålera!
Picknick. Gud vad det är mysigt att äta lunch på stranden.
Värmen. =♥


Småkryp. Vad är värre än när man får ett myggbett, blir biten av en broms, blir stucken av en geting eller får en fästing. En sommar fick jag borelia av en fästing. Men vi han se det så jag fick pencilin mot det. Annars skulle jag kanske ha blivit förlamad i någon kroppsdel...
Långa bilfärder. Som de kommer att bli idag. Usch, det är så långtråkigt. Jag får nöja mig med min i-pod i typ 5-6 timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0