Lite mer om Samos

Torsdag: Jag bev jätteförkyld och mådde inte alls bra, jag stannade kvar på hotellrummet och läste Syskonkärlek. På kvällen gick vi ner och tog en promenad längs med kanten mot vattnet. Där såg vi killingar. Sedan gick vi till den danska resturangen där Henning, den danske jobbade. Han var jättekul :D Sen såg vi matchen på resturangen. Det var Danmark-Japan. Men Danmark förlorade :(

Jag gick ner till stranden som låg nedanför resturangen och doppade fötterna.




Fredag, midsommarafton: Vi gick ner till stranden och badade en massa. På eftermiddagen ropade Henning som var ca. 4 meter ovanför oss på resturangen att "Alle damerne vil komme op" d.v.s. att vi tjejer skulle komma upp till honom. Vi hade ett skratt på läpparna och gick upp. De som fick dricka alcohol fick någon röd/orange dryck och jag, Sally och Sofie fick sprite med någon äcklig blå färg/smak i. Botten upp! Det smakade äckligt!
När dagen led mot sitt slut bjöd vi in den andra familjen för ett litet midsommarfirande. Mamma hade tagit med från Sverige två olika sorters sillar, urk!
Men sen gick vi ner och åt på Eliá igen. Jag tog chicken soulvaki igen. Det var gott ^^
Sen gick vi och shoppade på gågatan igen.
Jag tog jättemycket bilder eftersom det var den sista kvällen där.


Några fötter på balkongen.


Gatan som vi alltid gick ner för ♥



Hotellskylten.








Vackert, längtar tillbaka ♥



Min mat.


Outfit, klännig: Kaphal

Lördag 2: Vi bara bada och sola hela dagen. Sen åkte vi hem.


Från planet.




Alla skulle göra en rolig grimas. Detta är jag.
_____________________________________________________________________________

Diverse bilder som jag inte kommer ihåg på vilken dag de är tagna:


Fiiin


Big gurka, jämför med limen bredvid!


Jordgubbsmilkshake!




Min milkshake igen.

Det var de nödvändigaste bilderna från Samos. Men snart kommer det bilder på det jag har shoppat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0