Min dag

Idag så hade vi eget arbete hela dagen, och jag var klar med allt så jag satt hela dagen och ritade klänningar. Och det var typ 4 timmar, Najs! Men så satt jag, Leone och Rebecca och pratade med Ola den coola/Ostkorv, han är typ fritidslärare/vikarie och han har sagt att han ska kommentera här ^.^. Vi gjorde en ramsa till honom:
Ola den coola
Gick på en strand
Han hittade en hand
Ola blev skraj
För han såg en haj
Ola blev kär
I en mackapär
Nu är denna ramsa slut
Och Ola har blivigt en snut

Efter skolan gick jag, Rebecca och Leone upp till våran gamla skola och hämtade brev som vi skrev till sig själv i trean. Efter det gick vi till gallerian och jag handlade min skolavslutningsklänning, vitt nagellack, läsk och fika :)
När jag kom hem åt jag middag och sen gjorde jag fransk manikyr.
(Bilden tagen från Google och det är inte mina händer)



Kommentarer
Postat av: O

ost!

2010-06-09 @ 07:51:49
Postat av: Leone

mm.. XD ^

2010-06-09 @ 16:58:10
URL: http://leones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0