Sommarplaner

Jag har nu varit i Grekaland, nu är jag på landet med pappa, mamma fick stanna kvar i sthlm och jobba. Mohaha >:). Imorgon åker vi en sväng till min kusins landställe över dagen. Det ska bli jättekul :D
På torsdag flyger jag, pappa och Leone till Gbg. Pappa går på ett möte där och Leone och jag går på Liseberg själva. Sen så åker vi hem till sthlm på kvällen. Rena lyxen ;) Men pappas jobb betalar eftersom han kommer åka ner medans han egentligen skulle ha semester.
Sen ska jag typ vara på landet och bara ha det skönt, Emmy och hennes lillasyster kommer över hit och sover här några nätter. Sen ska vi åka ner till någonstans till min bästis Signes sommarhus. Och mamma och jag åker nog till Köpenhamn över några dagar, annars åker vi kanske till London eller någon annan huvudstad i Europa som inte är solsemester. Och sen ska jag till kompisarna vi åkte till Grekland med. Och åka till Eskilstuna och fira pappas guddotter som fyller 18 år. Och sist men inte minst ska vi ner till Småland/Blekinge och gå på min kusins bröllop. Där vet jag inte riktigt om vi kommer stanna i Kalmar någon dag eller om vi bara direkt åker hem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0