Har mått väldigt dåligt idag :'(

Ja, jag har haft runt 38,5-39 graders feber vi har listat ut att jag har fått influensa D:
Alltså inte SVINinfluensa, utan bara en vanlig influensa!
Aja. Jag har iaf kollat på New moon och ätit godis (och den goda smältalvedonen ;D). Sen har jag sett mkt på tv och varit inne på datorn. På Canal+Hits var det "I taket lyser stjärnorna". Den var bra, lite hemsk och sorglig. Kommer troligen inte gå till skolan på hela veckan för på fredag ska jag ändå vara ledig för att jag ska till mrs. Doktor och kolla om jag har astma ;) Mn det är inte ens säkertatt jag kan gå till doktorn eftersom jag är så febrig. Mamma säger att jag måste vakna feberfri en morgon för att få gå till skolan nästa dag.



Bilder: Google (som vanligt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0