Det blev ett dopp tillslut...

Fast på ett annat sett. Innan vi skulle grilla så skulle jag och Emmy gå ut på ett träd i vattnet. På vägen tillbaka så skulle jag ta en annan väg. Jag tappade ballansen och tog tag i en kvist- den bröts, jag tog tag i en annan kvist på nästa sida- den bröts, jag tog tag i en kvist på den andra sidan och den bröts också. Sen tog jag tag i en till och den bröts och då ramlade jag i med alla kläder på. Jag hade också på mina Converse :(
Aja, när vi kom hem tillbaks till mig tvättade jag håret och dushade.
Men det hade blivigt dåligt väder så vi gick upp på en takaltan i närheten. Medan föräldrarna skulle få igång grillen så gick jag Emmy och min bästis Signe och badade fötterna. Supermysigt ^^. Efter vi hade grillat så gick jag, Emmy och Signe till min gård och typ gungade. Sen så gick vi och försökte få bilar att köra på en liten lök. Men det gick inte så bra. Sen gick vi till badplatsen doppade fötterna vid bryggan och sen så gick vi i vattnet och då råkade jag typ blöta ner halva mina byxor. Vi var typ där i 45 min :)
Sen gick Signe och jag hem till mig och såg på Narnia och prins Caspian. Vi hade en pollypåse, en egen mini-bilar påse, popcorn och Skruvar (alltså snackset skruvar).
Sen somnade vi.
På morgonen när vi vaknade kollade vi klart på filmen.
Sen åkte jag, mamma och pappa till en konfirmation av Sofie. Jag tyckte jag att det var tråkigt i kyrkan så jag kollade upp i taket och efter det så skrattade Sofie som satt där på altaret. Efter det så berättade hon att det var mig hon skrattade åt. För att inte skrattade så kollade hon i golvet men ändå då såg hon mig sitta där uttråkad på min plats i synvinkeln xD.
Sen gick vi hem till Sofie och hennes familj occh där blev det jättemycket god mat :D


Här kommer lite osammanhängande bilder:



R.I.P Farmor <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0