Ja... Vad ska man skriva idag då?

Igår hade vi efter 5-ualkunskap i skolan. Vi ska skriva en roman i jagform hur det är att vara en spermie och om det är trevligt i livmodern. Och sen ska huvudpersonen bli bjuden på en drog och så ska man välja vilken drog det ska vara. Helt sjukt!

Idag så ska jag inte göra något särskilt. Bara vara hemma och sedan på kvällen ska vi åka till min kusin Jack som fyller 11 snart.
Igår så hände det en jätterolig sak! Min kusin Emelie fick sin son, lilla Ture ♥  Har sett bilder på honom och han är superduper söt ♥


Majbrasan förra fredagen


Bilden tog jag i onsdags typ :D




Kommentarer
Postat av: emmy

vilka snygga bilder du tar <3

2010-05-09 @ 19:38:15
URL: http://kema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0