Mors dag ♥

Idag är det mors dag. Vad har ni gjort för era mammor? Själv så dukade jag fram frukosten till henne och hade köpt en bodylotion från the bodyshop som hon älskar och jag hade gjort ett kort till henne. Hon blev jätteglad! Vi ska åka från landet ca. 12.00 så när jag kommer hem hade jag tänkt att baka en kladdkaka med cupcakefrostning på, eftersom hon älskar frostningen eftersom den innehåller philadelphiaost. Och mamma typ älskar det :) Sen kanske jag gör egen glass till, men vi får se ;) ♥


Mammas frukost+ kort och present :)

Kommentarer
Postat av: Leone

hehe, jag ger min mamma det misslyckade morsdagkortet som jag gjorde på esteten och lagar en snabbkladdkaka åt henne, vilken lyx för henne! XD

2010-05-30 @ 11:07:58
URL: http://leones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0