Idag så har jag....

Varit hos Signe, vi spelade på hennes x-box och var ute. Det var kulkul. Sedan när jag kom hem åt jag en jättegod kaslersås som pappa hade gjort.
Jaha, imorgon är det skola... känns helt okej, man får ju träffa kompisar och längtar till första lektionen när jag har syslöjd, gud vad kul det ska bli! I alla fall, jag tänker att om man vänder på det hela och tänker positivt så blir nog allt lite roligare. Nu ska jag städa rummet så blev en aning stökigt igår när vi höll på med gipset. Och sedan ska jag nog göra fransk manikyr, så ses senare!


Bild som jag tog igår.

Kommentarer
Postat av: emma

Vad kul ! ;)

2010-11-07 @ 19:18:32
URL: http://emmligt.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Du är verkligen en positiv människa! Alla borde ha en som du runt om kring sig! <3



Väldigt fin bild också!:P

2010-11-07 @ 20:14:19
URL: http://lovisacullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0