Igårkväll...

Så kom Emmy hit 19.30 ungefär. Vi har en granne som är Elins (Emmys lillasyster) kompis. Så deras familj hade varit på middag där och vi hade föreslått att Emmy kunde komma upp hit så vi kunde göra något.
Innan Emmy hade kommit höll jag på och pysslade med gipsbindor. Jag hade redan hjärtformade askar som jag sedan klädde in i gips och det blev ett par väldigt fina prydnadssaker. Men när Emmy hade kommit gjorde vi fingerfigurer med gipset. Sedan gjorde vi också en "Klubba". Sedan satte vi oss vid datorn och kollade på lite Youtube-klipp och på play-kanalerna. Sen skulle Emmys familj hem och jag gav alla mina bortrensade kläder till Elin+bloppiskläderna.
Här kommer lite bilder:


Emmys häst... eller var det en ko?


Haha, jag gjorde Perry från Phineas och Ferb, först skulle det bli en bäver men när jag formade den tyckte Emmy att det såg ut som ett näbbdjur så det fick bli en Perry! Den blev bara inte så lyckad...


Våran "Klubba" som knappt gick att få ut ur formen :$



Hjärtanen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad söta ! ;)

2010-11-07 @ 13:48:44
URL: http://emmligt.blogg.se/
Postat av: emma

Perry var snygg ! :D ♥

2010-11-07 @ 19:19:08
URL: http://emmligt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Näbbdjuret Perry blev rätt så lyckat!



Btw riktigt bra blogg!;)



2010-11-08 @ 19:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0