Imorgon: Begravning

Som rubriken lyder.
Begravningen börjar halv två men vi måste åka hemifrån typ tolv och innan det ska jag jobba matte. Om jag skulle gå till skolan på förmiddagen skulle jag bara kunna vara med i en och en halv timma eftersom det tar ca. 45 minuter sammanlagt att åka hem. Och sedan vill man ju fixa sig lite innan också. Så därför blir det som det blir. Trots att begravningen äger rum rätt så sent. Nu är det ju min mormors mans (Inte morfar) begravning och senast jag var på en begravning var 2008 när farmor hade dött :'(


Kommentarer
Postat av: Emma

:'(

Jag var på begravning för ca. en månad sen då min morfar dött <3.



Lycka till !



Kram,

Emma <33

2010-11-08 @ 17:48:29
URL: http://emmligt.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tycker synd om dig!

2010-11-08 @ 19:15:02
Postat av: Malin

min morfar dog i lördags och min mormor idag :'( men kan inte vara på deras begravning eftersom det är i Ryssland och jag hinner inte dit :'( :'( men lycka till!

2010-11-08 @ 21:40:40
URL: http://malinfelin.devote.se
Postat av: i

Jag fattar inte att du vill lägga upp en så privat bild på din blogg. Men visst det är upp til dig.

2010-11-09 @ 15:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0