Vet vem det var....

Som skickade "copycat" kommentarerna. Raderar alla inlägg om det nu. Men det var bara det att jag också hade gjort ett inlägg om we♥it. Men det är så att om man går in på bl.a. fellen.devote.se så finns det hela inlägg om we♥it. Och nästan alla bloggar har bilder från den sidan. Och det ska ju vara inspiration, som inte bara ska tillhöra en person. På hemsidan står det liksom "Inspiring images". Så jag tycker själv inte att jag är en copycat och fick inte idén till inlägget från hennes blogg ens, utan att jag hade gått in på Emmas blogg och hade sett några få bilder från weheartit i ett inlägg. Så jag blev inspererad att gå in där då :) ♥

Ps. Mimmi, jag skrev We♥it och du We Heart It+ att jag hade länkat till dem och hade inte samma bilder ;)


weheartit.com



Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Jag håller med om att det är jobbigt att få kommentarer som man inte ens vet vet dom är ifrån. Men det är jättebra att du vågar säga ifrån! ;)

Så fortsätt så, och radera även kommentarerna om du känner för det! ♥ ♥ ♥

2010-11-16 @ 17:02:27
URL: http://emmligt.blogg.se/
Postat av: Agnes :)

Jätte snygg header! ♥

2010-11-16 @ 18:43:44
Postat av: Alva

SV: Vad kul :D

2010-11-16 @ 20:09:29
URL: http://tjasnorpan.blogg.se/
Postat av: hannaochleone

den här tävlingen du hade på bloggen, där ett av priserna var en "stor fet länkning" i varje inlägg en hel vecka, vad hände med dom länkningarna..?

2010-11-17 @ 16:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0