Yay (Y)

Vaknade med nästan inget magont i magen (haha, vart skulle man annars ha magont?). Och 37,3 i feber. Nu ska jag bara fortsätta ta pencilin så jag inte får tillbaka urinvägsinfektionen. Så på tisdag kan jag troligen gå till skolan! Har varit borta i en vecka då. På måndag ska jag till vårdcentralen och ta blodprov. I förrgår när jag tog blodprov på sjukhuset hade jag en sänka på 132, och man ska typ ha runt 30-50. Så man ska kolla om sänkan har gått ner så de är helt säkra på att de har gett mig rätt medicin.


Favorit i repris!

Kommentarer
Postat av: Leone

Sv; Ja det är sjukt jobbigt.

Jag kommer troligtvis också tillbaka på tisdag, om jag inte har påssjuka :O (skojja) ;)

2010-11-21 @ 13:11:43
URL: http://thisisourshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0