Bilder från Signe och Rebecca's fest!


Haha! FUL!


Rebecca var Luna Lovegood från HP


Jag i nästan helfigur (Lina tog bilden)


Hanna och Leone var Blues brothers


Leone omringad av paparazzifotografer?





Gruppfoto!
Översta raden från vänster: Hanna, Leone, jag, Lina, Signe.
Nedre raden från vänster: Ebba, Feven, Emmy, Rebecca och Wilma som inte ville synas här på bloggen.


Leone och jag

Vi gick ut på en tipsrunda:


Leone och Lina, som var utklädd till Gabriella i HSM


Picture goes 60-tal?


Emmy var Karlsson på taket och vann priset för bästa utklädnad.


Schnyggo ;)


Råkade ta en bild på väg ner för ett berg...


Väl inne åt jag, Lina och Emmy skämtkarameller (som vi visste att det var) som gjorde så vi fick blåa tungor.



Kommentarer
Postat av: nike

jag då :(

2010-10-09 @ 22:16:33
URL: http://hejniike.blogg.se/
Postat av: lisa

du var ju skit söt (:

2010-10-11 @ 00:00:41
URL: http://picturesofme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0