Jag vet inte varför jag sitter inne på toan med datorn egentligen....

Idag har min humor varit väldigt torr :D




Jaja, intressant inlägg... Nu tänkte jag svara på lite saker här....



Sv; Njaa, inte precis. Jag kan lite barnen i bullerbyn, smoke on the water, Blinka lilla stjärna och introt på Für Elise. Jag lär mig allt själv, hittar liksom tonerna själv om du förstår vad jag menar. Men man fick välja vad man ville spela eller om man ville sjunga på musiken. Och jag valde piano eftersom jag tycker att det är väldigt kul :)




Sv; Nej, jag köper på de vanliga affärerna. Typ H&M, KappAhl, GinaTricot, New Yorker och Cubus i princip, jag handlar på de vanliga affärerna alltså, inte bara de där men typ. Det dyraste klädsplagget jag har är en kappa för 500:- från Zara. Sedan handlar jag också på Week Day och där kan det ju vara lite dyare. Men annars är allt hyfsat billigt, jag skulle gära vilja göra lite fynd på second hand :D



Söker bl.a. på americas funniest home videos och så hittar jag klipp där, ibland kommer det upp roliga klipp på "Rekomenderas för dig" och i högerspalten. Annars hittar jag på bloggar. "Blööde" hittade jag på yonnaarvidsson.blogg.se. Där finns det också ett jätteroligt klipp på en 3 åring som säger 'Whatevah" jättekul! Men vill inte vara en allt för stor copycat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0