Lite svar:


Sv; I början så gillade jag dem inte, men nu gör jag det :)


______________________________________________________________________


Sv; Själklart är det ok att ge tips! Men det stod i pappret man fick att man skulle mäta hur långt det var från Jorden till den planeten man valde så det var därför jag skrev det :)

____________________________________________________________




Sv; Jag använde min och mammas Canon EOS 1000D, utan objektiv.


________________________________________________________________




Sv; Det stod det på UR's hemsida, men hemsidan kanske inte har varit uppdaterad på länge, eller så tar det lång tid att åka mellan planeterna!



________________________________________________________________________



Sv; Ja, jag har tagit bilderna :) Och varsågod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0