Svar till anonym:

Kommentar: Sånt där måste du tåla ibland, du visste väl redan innan du skaffade en blogg att människor kanske inte alltid är änglar på nätet?
Jag menar, om du vill lyckas med din blogg kan du räkna med att få lika mycket skit som alla andra.


Svar: Ja, jag vet. Men jag skriver inte på bloggen för att jag ska bli stor, utan för att jag tycker det är kul. Jag skriver inte för någon annan, bara för mig själv. Sure, jag vet att jag skulle få lite negativa kommentarer, men jag vill bara ha en positiv blogg. Så därför tycker jag inte att sådana kommentarer är läsvärda. Helt onödiga kommentarer egentligen. Jag är inte elak mot någon på bloggen, så varför ska folk vara det mot mig? En gång fick jag en kommentar där det stod: "Oj! Du måste värkligen göra något åt dina ögenbryn!" (Vet att verkligen stavades som jag skrev nu, men hon/han stavade fel). Jag bev riktigt sårad eftersom jag inte själv är nöjd med mina ögonbryn och tycker de är alldeles för tjocka och mörka. Men vad gör det om jag vill granska dem innan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0