Svar till frågestunden:

Från Emma (emmligt.blogg.se):

I vilket slags typ av "hus" bor du i? Lägenhet, villa, slott, grotta...? Haha. Skulle vara kul med lite bilder :D

Sv; Jag bor i lägenhet. Jag lägger gärna inte upp bilder på lägenheten i bloggen, men ibland får man ju se en skymt av mitt rum, kök och i någon videoblogg kanske man ser lite av ett annat rum. Sedan kommer jag att fota badrummen när de är färdig redigerade. Jag, min mamma och pappa bor i en 4:a :)


*****************************

Från Lovisa (lovisacullen.blogg.se):

* Ifall du fick 1000 kronor, vad skulle du köpa?
* Om du fick vad du ville, vad skulle det vara?

Sv; Om jag fick 1000 kronor skulle jag då ha tillräckligt med pengar så jag skulle kunna köpa min dröm-tv :)

Och om jag fick vad jag ville skulle det vara att bli av med min panikångest.



***********************************
Från Leone (thisisourshit.blogg.se):

Visst är jag bäst i världen? :I

Sv; Ofc ;)

 

*******************************

Från Natalie (nataliina.blogg.se):

Skulle du sova med 10 maskar i sängen för 200 kr? :D

Sv; Tror det... fast det är taskigt mot maskarna, och kanske lite pengar.... Men jag tycker inte att de är äckliga :)

 

************************************

Från Lisa (picturesofme.devote.se):

varför kan inte jag få likaa fint hår som dig? :)

Sv; Kanske för att du inte har samma hårtyp som mig? *Agnes goes smart*

 

************************************

Från Hanna (Samma blogg som Leone):

+ om du skulle beskriva din personlighet med tre ord,
vilka skulle det vara?

Sv; Jag vet inte... Jag vill ju inte vara egoistisk! Så jag kan inte svara på det.

************************************


Från Lollo (Ingen blogg)

1. Vad gillar du?
2. Vad älskar du?
3.Vad hatar du?
4. gillar du shopping?
5. vad är ditt favvo plagg i garderoben?
6. Vad önskar ru rejj i julklapp?
7.sminkar du rejj?
8. vem är din bästis?
9. vem gillar du mest din mamma eller pappa (vet att det är en skit svår fråga kan inte bestämma själv så du måste inte svara på den!)
tjaråå!

Sv;
  1. Mycket
  2. Min familj och mina kompisar
  3. Fisk
  4. Ja, om jag inte har min panikångest med!
  5. Typ min skjorta och min ylletröja+ min tubhalsduk
  6. En tv, locktång och mycket mer :)
  7. Ja, mascara. Och eyeliner ibland.
  8. Signe.
  9. Båda ♥

***********************************
Från Emma (emmligt.blogg.se):

När brukar du gå och lägga dig (sova) på vardagskvällarna? Och när brukar du vakna på skoldagarna? :P

Sv; Jag brukar somna kvart över 10/halv 11 och går upp mellan halv sju och sju.

********************************************

Tack för alla frågorna, hoppas ni blev nöjda med svaren ♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0