-

Idag väcktes jag vid nio och då gick jag och tvättade håret. Sedan gick jag ner och åt frukost o.s.v.
När mamma hade tvättat håret åkte vi till Liljeholmen och shoppade. Jag fick med mig 4 kassar och 6 plagg plus ett accesoar-par (bilder kommer snart).
Efter Liljan åkte vi hem och åt lunch, sedan skjutsade pappa mig till CF (Calle Flygare, min teater) och jag var där tills kvart över tre.
Sen åkte vi till Coop Forum i Västberga och handlade mat, inget särskilt hände.
Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och skriver detta inlägg. Ska snart packa inför skolan imorgon och träna lite spanska. Vi ska kunna räkna till hundra, men det går nog bra :)
Bild jag tog igår på landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0