-

Snart slutar mina kompisar skolan för dagen. Önskar hellre att jag satt och pluggade nu...
Är sjukt täppt i näsan, fast ändå så rinner det. Men jag har ingen feber i alla fall :)
Jag har sovit för dåligt den senaste veckan, och en blandning mellan dålig sömn och en rejäl förkylning är inte en bra blandning. Mamma är också sjuk idag och hon tyckte inte att jag skulle sitta vid datorn hela dagen så jag har lockat håret med plattången, provat en sminkning, läst en bok om Lummelundagrottan och börjat en målning på mina naglar med en lila färg, men jag gillade inte den färgen.
Nu ska jag gå och äta muffins!
(Obs! Skrev inlägget halv tre men glömde att publicera det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0