Glad påsk!

Glad påsk alla sötisar ♥
Har ni ätit mycket godis? *Inget svar*
Jag har faktiskt inte ätit så hilma mycket godis, men jag fick en del gottgott i mina påskägg. I övrigt så fick jag lite annat än bara godis, och det här var allt jag fick:
  • Björn Borg-trosor (hehe)
  • Ett nagellack
  • Jättemycket nagelstickers
  • Nagelbortagningsmedel, fast det var mest som en skämtpresent eftersom jag alltid tar slut på mammas
  • Lösgodis
  • En Geisha
  • Marianne-karameller
  • 100 kronor
Jag fick ovaligt mycket i år, jag vet inte varför. Men jag fick Marianne och 100 kronor av mormor. Men blev väldigt glad för allt i alla fall!
Snart ska jag gå och måla ägg.
Ha en fortsatt trevlig påskafton!


Haha, det blev en liten konstig bild på mig.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv; Tack så mycket! Nej, jag har tyvärr inte tagit blombilden :( Fast jag skulle ha varit väldigt nöjd om jag hade tagit den. Jag hittade ingen annan bra bild att ha som bakgrundsbild, så jag tog den. Fast jag har redigerat ganska mycket :) <3

2011-04-23 @ 17:05:39
URL: http://lovisacullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0