Huston, we've got a problem


Jag var ute på balkongen och pratade med mamma i telefon. Jag gick in och kollade så vi hade alla ingredienser till bullarna hon och jag ska baka i eftermiddag. Sedan gick jag upp till mitt rum och glömde att stänga balkongdörren. När jag kom ner hörde jag ett getingsurr och insåg att jag hade råkat släppa in en geting. Jag är inte så jätterädd för getingar, men det är alltid pappa som brukar döda dem i våran familj. Jag vågar inte, för tänk om man missar och getingen blir sur!
Vad ska jag göra? Jag kan ju inte riktigt låta den surra runt hela dagen tills pappa kommer hem!
Jag tog bilden på getingen med mitt telezoomobjektiv. Jag vågade inte gå för nära den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0