Landetdag

Idag vid elvatiden (på morgonen) så åkte mamma och jag med pendeltåget till landet. På stationen så mötte mormor upp oss och sedan åkte vi vidare till hennes kolonilott och donade lite (eller...inte jag precis). Sedan åkte vi vidare till min familjs landställe. Där vårröjde mormor och mamma medan jag läste SOLO inne i växthuset. När klockan var halv fyra skjutsade mormor oss till stationen.
Efter att vi hade suttit på pendeltåget i 40 minuter så gick vi av och tog spårvagnen vidare till Liljeholmen. Vi gick först in på Hemmakväll och hyrde Tusen gånger starkare. Efter det gick vi in på Gina, KappAhl och H&M. Jag hittade en del saker som vi ska prova (och kanske köpa) innan eller efter min teater.
När vi var klara med vårat ögonshoppande så gick jag in på Hemmakväll igen och köpte lösgodis och läsk. Det var superlänge sen jag gick och handlade lösgodis. Det brukar mest vara chokladkakor och Loka för min del på helger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0