Dagen

Idag hade vi en riktig skoldag, wihoo!
Vi hade svenska hela förmiddagen, och på eftermiddagen hade vi tyst läsning och idrott.
När jag åkte hem så ringde mamma och hon ville möta upp mig i Liljeholmen för att köpa ett par idrottsbyxor, som jag verkligen var i ett stort behov av. Har fått idrotta i leggings under ett långt tag!
Så när vi hade köpt idrottbyxorna så sa jag att jag behöde gå till GinaTricot för att handla baslinnen. Väl inne på Gina så hittade jag en massa välbehövliga saker. Bland annat en blus, en kofta, ett par jeans och då två par baslinnen.
När jag kom hem var klockan lite över fem. Och då åt jag mellis. Sedan satt jag en liten stund vid datorn. Och sedan så åt jag middag. Efter det var jag tvungen att göra en filmrecension till svenskan.
Nu sitter jag med ond och slemmig hals, och en yttepytte lite täppt näsa. Det är inte läge att bli sjuk nu!

Här är i alla fall det jag köpte. Alla saker är köpta på GinaTricot, förutom träningsbyxorna som är köpta på Intersport (betalade koftan för egna pengar):
Blus, 199:-

Lackleggings, 149:-

2 linnen och ett par svarta leggings, 99:-/styck

Kofta, 199:-
Jeans, 499:-
(det ser snyggare ut irl. Och vad fick jag för konstig form på min undermage? Haha!)

Träningsbyxor, 400:-

Kommentarer
Postat av: Agnes

Älskar Koftan! :)

2011-08-31 @ 21:25:26
URL: http://thatagnes.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hur har du gjort sådär så "Meny" står snett?

2011-09-01 @ 14:06:57
URL: http://thatagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0