Dagen

Skoldagen var lång, men man behövde inte jobba något, utan vi hade bara massa sammarbetsövningar och kamratskapsövningar (eller vad man ska kalla dem för)
Först så hade vi typ en rundtur på övre planet för alla sjuor. Sedan satt vi och gick igenom reglerna som man ska hålla sig till. Det var riktigt pinsamt, för just när vi satt och gick igenom reglerna så lät min mobil eftersom jag fick ett sms. Blev tydligen tomatröd i ansiktet. Och det var skitpinsamt att jag blev det!
Sedan hade vi rast. Och sedan lite "lekar" ute. Efter det var det lunch. Sedan så skulle man vara med sina klasser hela eftermiddagen. Vi slutade klockan tre, vilket var lite dåligt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Kul att höra! Tack! :D

2011-08-18 @ 00:56:10
URL: http://santapola.blogg.se/
Postat av: Agnes :)

Jag har en fråga, eller två om designen.

Hur får man själva grejen där inläggen kommer, större, så menyn alltså hammnar längre bort, svårt att förklasra men. hehe



Och sen, där det står "meny" i din meny, var har du gjort den "bilden"? så det blir så där snett? :)

Vart får du dina "designtips" ifrån?



Tacksam för svar :)

2011-08-18 @ 15:54:18
URL: http://thatagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0