Hårlöss

Alltså, imorgon har jag gått i skolan i två veckor. Och vi har fortfarande inte börjat med "vanliga" skoldagar.
Jag tycker faktiskt att det ska bli lite skönt när skolan börjar på "riktigt" igen!
Nu till något helt annat:
Idag när jag satt på lektionen så kliade jag mig i håret. Och under min nagel så hamnar då ett kryp. Och då tror jag att det är en lus, men jag hade egentligen ingen aning eftersom jag aldrig har haft löss. Så jag går typ runt till alla lärare, men ingen kunde svara på om det var just en lus.
Så jag fick lägga krypet mellan två tejpbitar, och sedan fick jag gå in på google och kolla vad det var. Och det visade sig att det var en lus!
Så jag ringde mamma och bad henne att köpa lusmedel och när jag kom hem så luskammade jag mig, men då hittade vi inga löss eller ägg, konstigt!



Föresten, vad tycker ni om min nya header?

Kommentarer
Postat av: Jessie

Den e jättefin!! Du blir så bra på bild :)

2011-08-30 @ 15:45:50
URL: http://myheartisred.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0