In London

Bild 1: Flygplatsen Gatwick
Bild 2: Lite gott på tåget.
Så! Nu är jag i London efter en rätt lång resa.
Först så var vi ju på Arlanda. Sen skulle vi flyga och då var det ca. 10 minuters försening.
Sen var vi i luften. Då fick jag världens panikångestattack (för er som har läst min blogg ett tag vet att jag har panikångest). Det kändes som jag skulle spy och jag började svettas extremt mycket. Så jag gick till toan och samlade mig och då lugnade det ner sig.
När vi landade på Gatwick så tog vi vårat bagage. Och sedan gick vi och köpte lite lunch. Det var en butik med en massa sallader, mackor, drickor och frukter i förpackningar som vi handlade i.
Jag tog en spansk kycklingsallad och lemonaddryck. Sedan tog jag också ananas och en jätteliten (och god!) chokladchessecake.
Vi köpte sedan biljetter till Gatwick Express och satte oss på tåget. Där åt vi våran lunch.
Det tog en halvtimma att åka tåget.
Efter tågturen var det dax att köpa tunnelbanebiljetter. Det gick väl smidigt.
Nu var det dags att åka tunnelbanan och då åkte vi fyra stationer och gick av i Euston. I Euston bytte vi linje och gick av i Hendon Central. Där hade vi lite svårt att hitta till vårat hotell. Men vi hittade tillslut i alla fall.
När vi kom till hotellet så säger hotellcefen att det hade varit strul med systemet och att vi bara hade blivit bokade för två nätter. Så han ska skicka oss till ett annat hotell på torsdag. Men tills dess sover vi på detta hotell.
Aja, nu är vi här i alla fall!
Som tur har vi internet, så att jag kommer att uppdatera minst en gång om dagen.

Kommentarer
Postat av: E m m a m a r i e -

Hej!

Allt bra? :)

kram.

2011-08-08 @ 18:24:28
URL: http://eeemmamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0