Jag gör min packningslista här

Kläder:
Höga shortsen, svarta linnet, flätade vita skärpet, skjortan, ljusblåa jeansen, underkläder, blåvit-randiga tröjan, två leggings, vita linnet, turkosa linnet, gula koftan, regnjacka och tubhalsduken.
Övrigt:
Min dator, solglasögon, ********, necessär, pengar, smycken, smink, mobil och kameraladdare, hörlurar, sandaler, tygväskan och paraply.
Handbagage:
Fickpengar, Rubiks kub, ********, bok, spel, anteckningsbok och solglasögon.
Jag åker i: Svarta långkjolen, vita linnet med virkad rygg, bruna koftan, vita Conversen, JetSet-klockan och bruna väskan.


Detta är min packningslista inför London. Den kommer sjäklart att flyllas på allt eftersom jag kommer på saker.
Imorgon vid denna tid är jag i London!
Bild: Weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Lo

Varför har du skrivit ******** på två ställen??

2011-08-07 @ 16:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0