MEbloggshow

Michelle och Elin har en bloggshow som heter MEbloggshow (de har även en blogg av samma namn). Jag följer den bloggen via Bloglovin och jag tycker att deras Bloggshow är väldigt rolig!
I bloggshowen har dem ett superbra intro, och varje "program" har ett tema. Hittills har det varit foto och bakning.
Deras bloggshow handlar om deras intressen, typ. Och deras gemensamma intressen är foto, bakning och pyssel. Och det är mina intressen också, så Bloggshowen faller mig superbra i smaken!

Här är deras avsnitt:


Kommentarer
Postat av: michelle ;) (michelle och elin)

Hej fina du!

Vad roligt att du gillar vår bloggshow och att du har gjort ett helt inlägg om detta.. vad glada vi blir :D



Är det något speciellt du vill se i kommande avsnitt så får du gärna önska det i en kommentar eller liknande eftersom vi håller på att spela in nya nu :)

Kram <33

2011-08-27 @ 20:59:54
URL: http://mebloggshow.blogg.se/
Postat av: Elin S

Jag måste också in och säga tack fina du!!! Hur gulligt som helst:) TACK! Kram<3

2011-08-28 @ 12:22:11
URL: http://selses.blogg.se/mebloggshow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0