Mina fötter är med i ABC

Idag på rasten så gick jag, Lina och Alina runt i området. Då ser vi hur några filmar lite längre bort, och då springer vi till dem för att se vad de filmar. Och så går vi bara förbli dem. Liksom bara för att det är lite kul.
Efter ett tag börjar Lina fråga frågor. Så som vad de filmade till och vilken tid det skulle gå på Tv. Och då berättade reporten om inslaget, och att det skulle gå på ABC ikväll. Så nu kikade jag in på Svtplay och såg att klippet låg uppe. Och helt plötsligt så ser jag hur mina ceriserosa Converse visas i kanske 1 sekund (eller kortare än så). Men de kommer i alla fall upp i vänstra hörnet på 02:02!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Konstigt att dem filmade under dan. Det var ett inslag imorse om samma sak (kollade inte så noga, dem har nog gjort en ny).

2011-08-30 @ 21:21:08
URL: http://myheartisred.webblogg.se/
Postat av: Agnes :)

Hah, kul! :)

2011-08-30 @ 21:43:19
URL: http://thatagnes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej fin blogg! Hur många unika läsare har du per dag? :)

2011-08-31 @ 08:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0