Najs

Idag så var vi bara i skolan i en timme, sedan åkte jag hem till Signe. Tillsammans med henne såklart!
Som jag skrev så skulle jag gå ner till bibblan. Men när jag typ hade 10 meter kvar så kommer jag ju på att biblioteket har stängt på tisdagar. Så får gå dit imorgon istället.
När jag kom hem från mitt besök på gatan (haha) så satt jag vid datorn och åt middag. Vi åt Tacos. Det var skitlänge sedan jag åt det så det var supergott!
Efter middagen så tvättade jag mitt hår. Och nu sitter jag här, vid datorn. Nu ska jag rolla på lite deo och sätta på mig min OnePiece. Sedan ska jag städa mitt rum.

Söt taxi i London.



Såg förresten att ni gillade att svara på min fråga (har fått 11 svar!). Jag har en till fråga: Vill ni att jag fortsätter att ställa frågor till er lite då och då? Ni kan bara svara ja eller nej om ni vill. Och om ni vill att det ska gå snabbt så kan ni ju vara anonyma, så ni slipper fylla i namn och hela baletten.

Kommentarer
Postat av: Anna

Cool taxi! Men jag har en fråga, haha jag vet inte varför jag har för mig detta men förut där man kan läsa lite om dig har jag för mig att det stog att du skulle födits 1998 sista desember fast du föddes typ 1999 3 januari istellet :P Är det helt fel eller har jag rätt för mig? Haha!

KRAM

2011-08-17 @ 09:26:51
URL: http://annatennis.blogg.se/
Postat av: Emma Jarmteg

Jag skulle tycka att det var jätte kul om du ställer frågor ibland!



Ps. Kollar alltid din blogg varje dag! Den är en av dom bästa bloggarna som jag läser Ds.

2011-08-17 @ 11:31:39
URL: http://emmajarmteg.blogg.se/
Postat av: Agnes

hur gör du så att rubriken blir i mitten? :)

2011-08-17 @ 14:02:44
URL: http://thatagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0