Om oroligheterna i London

Jag har fått två frågor om hur det är för mig i London just nu med tanke på oroligheterna.
Och jag har faktiskt inte märkt av det något speciellt. Poliser finns på varje gata inne i centrala London för att kolla så att ingen tänder på ett hus eller något annat. Och de pratar i princip bara om detta på nyheterna och i tidningarna.
Men jag känner mig lugn. Det känns inte så läskigt. Jag har ju pappa bredvid mig hela tiden. Och det är bland annat barn i min/våran ålder som håller på.
När jag åkte London eye i tisdags så såg vi att det kom rök från någon gata långt bort. Men det var så långt bort så att det inte kändes hotfullt.

Idag regnar det rätt mycket, så vi hastar oss inte iväg från hotellet. Idag ska vi till Towerbridge och kanske göra något mer.

Kommentarer
Postat av: RedHotEbbaPeppers (alias Ebba B)

Snälla kan inte du gå in på DENMARK STREET och fota gitarraffärerna? (!!) <3 <3 <3 älskar din blogg <3 <3 <3

2011-08-11 @ 15:20:18
Postat av: Agnes

frågestund på bloggen

Så ställ en fråga eller två !

www.thatagnes.blogg.se

2011-08-11 @ 20:22:57
URL: http://thatagnes.blogg.se/
Postat av: alice

åh vill också till london.. fast ska snart till new york så det bli nog med bra! (:

2011-08-12 @ 15:33:30
URL: http://allisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0