Superdag!

Idag började vi dagen med att gå ner till gallerian som ligger nära oss. Där hittade jag en blus och en massa produkter från Lush (visar bilder sedan).
Efter det gick vi bara tillbaks till hotellet och lämnade kläderna och produkterna, och sedan åkte vi iväg till tunnelbanestationen Tower Hill. Där gick vi av. Sedan kollade vi på en kyrka/ett slott som hetter Towern. De hade någon sak för barnen nere i trädgården där. Alltså det var typ att barnen fick prova på medeltiden eller något. Pappa och jag stod och kollade på det rätt länge. Och det var faktiskt kul.
Sedan åt pappa och jag lunch. Och efter det gick vi vidare till Tower Bridge och åkte upp i ett av tornen. I båda broarna högst upp var det någon tråkig utsällning som pappa kollade på. Jag satt istället och fotade regndropparna på fönstret.
Sedan gick vi ner för tornet, och ner i maskinrummet. Det var väl lite roligare att kolla på.
När vi var klara i maskinrummet så var vi fikasugna och det fanns ett café i närheten så där slog vi oss ner. Jag åt en supergod brownie!
Sedan gick vi vidare och kollade på någon slags musikal i en park. Den var superskum och man fattade ingenting. Men på något sätt var den ändå bra.
Sedan gick vi till en pub och slog oss ner. Jag tog en Pepsi och pappa en öl.
När vi hade druckit upp våra drycker så gick vi och pratade om ditten och datten. Jag berättade för pappa om DETTA inlägg som jag skrev för ett halvår sedan och konstaterade att det enda jag inte gjort som stod i det inlägget var att gå på Madame Tussauds, shoppat supermycket (eller, jag har shoppat relativt mycket...), tagit tusen bilder (kameran var lite för tung, så jag skippade att ta med den i onsdags), och att jag inte åkt dubbeldäckare. Så då bestämde sig pappa och jag för att hoppa på närmaste dubbeldäckare och åka 1-2 stationer bara för att ha den saken avbockad.
Ja, det var typ min dag!
Tower Bridge, oredigerad.
En utav mina lyckade försök (oredigerad den med)...
De där som höll på med musikalen.

Kommentarer
Postat av: Nicole

sv: Köpte min regnjacka på H&M för 2 år sen...för 50 spänn :)

Ska oxå åka till London i höst :) om du hittar någon underbar liten butik med coola saker/kläder så tipsa gärna!

2011-08-12 @ 10:18:37
URL: http://nickys.se
Postat av: Frida

Fina bilder! :D

2011-08-12 @ 21:31:58
URL: http://fridaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0