Trött

Idag så hade vi idrottsdag som jag sa. Vi hade fotbollsturnering, och det gick inte så jättebra för mitt lag. Men vi vann i alla fall en tredjedel av alla matcher!
Efter skolan hade slutat stannade jag, Signe, Lina och Kajsa kvar på fotbollsplanen. Efter ett tag gick vi vidare till en lekpark och åkte linbana.
När vi hade åkt klart linbanan så tyckte att vi kunde gå uppför den brantaste delen av Hammarbybacken. Så då gjorde vi det. Och man var livrädd, för det var så brant. Men vi kom upp för backen oskadda i alla fall!
Sedan åkte vi hem, och sen dess har jag inte gjort särskilt mycket.
Det känns som jag håller på att bli sjuk. Hoppas verkligen att jag inte blir det!

Kommentarer
Postat av: Smilla

Var med och tävla att bli dagens vinnare !



FIN BLOGG OXÅ :D



http://tinkersmilla.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html#comment

2011-08-20 @ 11:05:05
URL: http://tinkersmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0