Sjuk

Igår var vi på Tekniska museet med skolan. Vi kollade på en 4D film. Ni vet, när man känner effekter från filmen. Stolen rörde sig, man blev petad i ryggen och på benen, det kom rök, blåst och lukt in i biosalongen, och så fick man vatten i ansiktet.
Under tiden vi var där började jag må dåligt. Jag har haft rethosta ungefär hela veckan, men när vi var på museet började jag också känna mig hängig. Så när alla andra skulle åka tillbaka till skolan tig jag vägen hem istället.
Idag när jag vaknade mådde jag likadant som jag mådde igår. Plus att jag hade blivit täppt i näsan.
Så jag stannade hemma idag också. Jag har bara kollat på tv:n och varit inne på datorn. Det är sååå tråkigt att vara sjuk!


Kommentarer
Postat av: Frankii

Om du är sjuk kan inte du göra en jul design till mig , snälla ??

2011-12-02 @ 20:08:24
URL: http://frankii.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Haha rolig min!.. Vad har du gjort med din design??..

2011-12-04 @ 10:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0