Hemma!

Nu är jag äntligen hemma efter 8 timmars bilresa. Det har varit superkul med mycket skidåkning som var bra eftersom det inte var så många i backarna och sol och skratt. Vi bodde i en stuga nära backen så det var bara att sätta på sig skidorna vid huset och sedan åka till liften. Det finns mycket bra backar i Klövsjö och jag åkte alla "graderna". Vi var 13 pers i huset, men det var stort så det var inget problem! Tog tyvärr är bara bilderna tagna med kompaktkameran.






Braiga filmer som jag tog med mig.


Kläderna jag åkte i idag.


Hela gänget utom jag och en Kornelia som blev sjuk.


Kommentarer
Postat av: Ebba i tuskos jacka;)

Kan du maila den där bilden med hela gänget på till mig? Älskar Klövsjö!!! <3 <3 <3

2011-02-13 @ 20:10:36
Postat av: Emma

Var var ni?

2011-02-14 @ 21:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0