Öppet hus

Idag var det öppet hus in tha school. Vi skulle visa upp det vi hde haft på elevens val. Jag har ju dans och min danspartner var Edna. Vi har dansat Merengue (Latinamerikansk dans). Det gick bra och mamma filmade, fast jag tyckte att jag dansade superfult när jag kollade på filmen. Våran grupp upptädde 4 gånger men eftersom en kille var sjuk eller något så offrade jag mig att hoppa över en dans.



Jag hade på mig en klänning från KappAhl och mina vanliga ringar, från L8 Nyberg och Gina.


Jag står och pratar med Wilma innan dansen. Haha, jag är inte så lång men det ser bara ut så eftersom två av dem är 00:or och en är 99:a


Låten vi dansde till.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fin blogg :)

2011-02-23 @ 22:56:40
URL: http://nathalieperssonfoto.blogg.se/
Postat av: Emma ;o

Jag har också en sån klänning, hehe!

2011-02-24 @ 15:15:05
URL: http://emmabirblo.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0