Staket




Kommentarer
Postat av: Emma

hej!

jag kan ju börja med att säga att jag gillar din blogg jätte mycket!

Har du något tips på hur man kan få många besökare ? :)

2011-02-19 @ 19:49:46
URL: http://eeemmamarie.blogg.se/
Postat av: Aaannnnaaaa!

Hej Agnes!!!!

Jag tycker jättemycket om din blogg och så. Dina fotton är superfina!!

Men skulle inte du kunna tänka dig att skriva lite om din kamera (alltså systemkameran) om u tycker att den är bra, ömtålig, för mer nybörjare och om du skulle tänka dig att köpa en ny för att du har växt ifrån din nuvarande och om du skulle rekomendera den du har nu.

Det skule vara jättebra och jag skulle bli jätteglad om du gjorde mig dden tjänsten för jag vill nämligen ha en sådan fast jag vet inte om jag vill ha en sådan eftersom att en tjej sa att den var för nybörjare, vad tycker du?

KRAM!

2011-02-21 @ 16:35:40
URL: http://annaspratshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0